تفاوت سوله خرپا و ubm

تفاوت سوله خرپا و ubm

وجه اشتراک سوله خرپایی و یو بی ام : در حال حاضر پیشرفت علم و تکنولوزی و نیاز به سرعت در انجام کارها، استفاده و بهره برداری از انواع سوله ها را برای مشاغل گوناگون به یک گزینه ی مناسب و مقرون به صرفه تبدیل کرده است.

سوله های خرپایی و یو بی ام از انواع سوله هایی هستند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند و داشتن برخی از ویژگی های خاص، باعث انتخاب آن ها برای کاربری های گوناگون از جانب صنعتگران مختلف شده است. علی رغم تفاوت هایی که میان این دو نوع سوله وجود دارد، داشتن شباهت و وجوه اشتراکاتی میان آن ها به چشم می خورد.

مطلب پیش رو برای ارائه ی توضیحاتی در رابطه با وجه اشتراک سوله های خرپایی و یو بی ام تنظیم شده است.

وجه اشتراک سوله خرپایی و یو بی ام

۱: اولین و مهم ترین وجه اشتراک میان سوله های مذکور را می توان مدرن بودن آن ها و نقش عمده ی  تکنولوژی و نرم افزارها برای طراحی و تولید و استفاده از این دو دانست.

۲: در مرتبه ی بعد قابل ذکر است که این سوله ها دارای وزن هایی بسیار سبک می باشند که ساخت و استفاده از آن ها را راحت تر و کم هزینه تر کرده است.

۳: داشتن انسجام و استحکام بالا در برابر انواع بارها و عوامل زیست محیطی، یکی دیگر از مهم ترین وجه اشتراک سوله های خرپایی و یو بی ام می باشد.

۴: روند ساخت و بهره برداری سریع از آن ها نیز در شمار ویژگی های مشترک بین این دو نوع سوله قرار می گیرد.

با تمام این تفاسیر، به این علت که عیوب سوله های یو بی ام که مهم ترین آن ها محدودیت در ساخت دهانه می باشد در تولید سوله های خرپایی مرتفع شده و به همین علت کاربرد سوله های خرپایی با عدم محدودیت در ساخت دهانه باعث گسترش استفاده ی این سوله به نسبت سوله ی یو بی ام شده است.

بدون نظر

ارسال دیدگاه